don't look back

sammanfattning av 2012:
  • jag började gymnasiet
  • jag blev en klaine tumblr
  • jag började se livestreams klockan tre på morgonen varje vecka och grät hela tiden
  • jag fick en ny dator som fungerade för en gångs skull
  • jag skrev och läste mycket
  • jag hatade mig själv mer än något annat år
  • jag träffade clara och stina hela tiden
  • det hände egentligen inte så mycket jag var mest ledsen
och nu är det 2013 och alla verkar ha så ljusa förhoppningar om det nya året
det har inte jag
 
kära 2013:
jag hatar dig redan och förväntar mig ingenting av dig
vi får se om du vinner över 2012 i ert favoritspel "vem kan få alice att hata sig själv mest"
lycka till

Kommentarer
Postat av: chris take it off

I LOVE YOU SO MUCH

2013-01-04 @ 10:20:29
Postat av: sherlock holmes

alice du är bäst kom ihåg det

2013-01-04 @ 17:56:50
Postat av: Rebecka

Alltså vavava säger du? Du äger du är cool och en kattkvinna alltså )'': Du ska inte hata dig själv. Alltså du förtjänar något mycket bättre. Du är mycket bättre än så. Alice )'':

2013-02-04 @ 13:13:14
URL: http://mylta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0